Smart Alice.........smart........

2011-11-02 @ 19:25:44
Okej jag har bestämmt att jag ska va häxa på lördag. Så jag ska ha svarta långa naglar, glitterspray i håret och vitt puder i ansiktet(lite vampyr style) och så ska ja ha svart läppstift till en svart klänning. Det kommer säkert bli helt fail men aa de får de la bli. Så när jag köpte naglarna så fanns det inte svarta så köpte vita så ska jag måla dom svarta med nagellack. Fast jag har lärt mej en sak.........nästa gång ska jag köpa kortare naglar..............för nu kan jag inte smsa........... Jag bara provar dom nu så de sitter inte fast riktigt men det är jättejobbigt att skriva på datan med! Så ett tips till alla som vill ha långa naglar............skaffa inte det utan älska era underbara korta naglar!
För dom är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0