Oj då........jag är visst VÄLDIGT UPPTAGEN!

2011-11-24 @ 21:54:15
Så förra, denna och nästa vecka kommer bli,är och va ett helvete! Asså i skolan då som idag tillexempel så hade vi teknik-dag och vi skulle göra redovisningar och så frågade jag fröken när vi skulle sluta och hon ba halv fyra och jag tänkte att det är okej och sedan släpper hon oss KLOCKAN FEM! I was a little bit disepointed där.
(felstavat och det betyder besviken)
Det är ju också the famous Nayan youth cup 2011 i helgen också så jag kommer inte blogga då lite synd men älskar att spela landhockey så whatevar!
Det kommer bilder och kommentarer och matchresultat på måndag troligtvis..............eller om två veckor eftersom jag är ganska upptagen men ska försöka klämma in nåt.
Och sen snart om två veckor så fyller ju Mimmi 15! WAAAAAAAAAAOOOOOOW! Det ska ju firas med en liten hemmakväll hos Mimmi och nu ska jag lista ut vad jag ska köpa till henne då!
Hej dååå vi ses efter helgen(om jag inte bloggar imon)
Från Mimmis blogg och iphone...............länge sen då..........Hahah kolla våra vackra blå ögon och våra äckligt fula shrek-miner:D




Oj va fint...............♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0