Nya leksaken!

2011-11-17 @ 16:26:45
Wiihhoo pappa hade beställt en till kamera och set känns ju awesome! Faktiskt känns det bra! Så nu ska vi bara köpa en extra lins och ett minneskort och en sån sladd...........typ hdmi...hdif.....jag vet inte men en sån sladd aa jag vet vilken pappa menar.
Hahaha och idag var det nån som beskrev den nya Twilight-filmen och sa såhär: Den handlar om Belle(FEL DET SKA VARA BELLA) och Edwards omöjliga kärlek och den oskulde Belle(BELLA) gifter sig med sin vampyr-pokjvän. Sedan när de äntligen(Whut?) ''få till det'' (HAHA) blir det nästan som Edward våldtar(HAHAH FÅR DU BETALT FÖR ATT SÄGA SÅ?) Belle(BELLA DIN NÖT) och hon blir gravid med en monsterbebis......(MONSTERBEBIS?)........blabla nåt mer som jag inte minns.........
Hahahaha en konstig typ i aktuellt beskrev filmen så och då kan jag berätta, även fast jag inte sett den eller läst boken utan fått info från Elizabeth, att SÅ ÄR INTE ALLS FILMEN. Tycker lite synd om henne som sa det........FAST NÄÄÄÄ!


Här är den nya kameran Pentax K-7! Baalllt!



Hehehehe seeess! <3


Kommentarer
Postat av: mimmi

haha as kul vare, fick du motljusskyddet med kameran ?(:

2011-11-20 @ 20:33:41     URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0