Min lilla emo-sida:P

2011-11-09 @ 21:13:30
Okej så idag gick jag upp klockan sex. Åt frukost o de vanliga liksom! Gick till skolan och hade först fyra lektioner och sen tre. Slutade klockan halv fyra som vanligt och kom hem vid fyra. Sen vid halv fem åker jag och pappa ner till NTI-gymnasiet på deras öppethus och det var ju faktiskt dagens höjdpunkt! För sen så hände det som fick mitt huvud att explodera! Aja vi börjar med att jag, mamma och pappa åker ner fort som faan till Alum i Partille för att min telefon har kommit! Vi är där 19.40 typ och dom stänger klockan 20.00 så när vi kommer dit får jag telefonen och de har bytt ut hela skiten så mitt ''bling'' e borta och alla mina appar såklart! Men jag ba: AAA man kan ju ladda ner dom igen och har mer bling hemma så så farligt e de ju inte!
FAST DE VA DET! När jag kommit ur buutiken kollar jag igenom telefonen(Den funkar och den är på och allt är som vanligt) när jag plötsligt ser att kameran inte har någon lins! Chockad och som ett bombnerslag går vi tillbaka och jag får lämna in den igen för att han som lagat telefonen öppnade den och plockade isär den och ''GLÖMDE'' att sätta in kameran igen. Så jag hade alltså min telefon i cirka 5 minuter..........................och det var inte ens min telefon eftersom allt som var min telefon var ju sönder o de hade bytt ut allting!
Nu är jag offeciellt emo och tänker nog inte prata med nån för nu klev dom på telenor över min ''gräns'' eftersom jag redan var trött på livet i allmänhet! Jag skyller inte på dom jag bara säger att nu är jag övergränsenförbannad på allt och alla så stay away from me!


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars stackars Alice, det är faktiskt synd om dig. Dumma dumma telenorverkstadsgubbe !!!

2011-11-09 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0