It's back and better than ever<3

2011-11-22 @ 16:30:03
Igår åkte jag och mamma till telenorbutiken i alum och hämtade tillbaka min bebis efter fem och en halv vecka! DAzz is crazy! Asså ärligt så hade vi otur att den gubben som lagade den skulle sabba allt men han i affären sa liksom: a det var ju lite oserriöst av honom.......
Så mamma ba : Ja och är det ett fel till denna gången skickar jag ner min dotter istället.........(YEAH BITCH IM GONNA KICK YOUR ASS)..............eller inte:O
Men nä den funkar och de gillar jag! Men alt är ju nytt förutom baksidan så.........skärmen har inga repor och är superglansig! DET ÄR AWESOME!
Sen så var det ju inget bling på den men jag har massor som jag ska klistra på ska bara komma på hur jag ska sätta dom...........men det kommer jag nog på och det är ju inte bråttom...................Ska nog låta den vara lite ny och glansig ett tag till♥



BLING!♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

Du borde ha en bling header! Fan va coolt det hade varit. Det skulle passa dig (:

2011-11-22 @ 17:32:48     URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0