Heheheheheh(häxskratt)

2011-11-04 @ 09:42:17
Så nu har jag hittat min kamera laddare så tog några kort på det som jag köpte i onsdags!
Typ lösnaglar, hårspray med glitter, vitt puder och svart läpstift!
Och så har jag nu satt på mina häxnaglar! Dom ser så badass ut asså!
Blev ärligt talat chockad när jag vaknade imorse!
Och idag är mamma och pappa lediga så de ska rensa vinden å åka till tippen och slänga skit!
Kul fast en insåg jag att jag behövde hjälpa till..............
Aja får se hur kul de blir! Här är mina häxnaglar!
lösnaglar...........
glitterspray, vitt puder o svart läppatift!
jag måste därimot öva på mitt ''häxface''
hitta fin bild på halloweencupcakes
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0