Första advent!

2011-11-28 @ 12:36:13
Igår (söndag) var det första advent! Asså det känns verkligen inte så! Men nu har mamma börjat plocka fram lite adventssaker så det ser lite trevligare ut hemma nu! Jag längtar till julafton nu! Fast får inget paket av mamma eller pappa iår för jag fick kameran(en tidig julklapp). Nu efter helgen blev jag lite förkyld och nu är jag hemma med ont i halsen.........inte kul!
Så jag tog fram kameran och då blev Stoffe och Cittra lite nyfikna...........

Här är Stoffe

Och detta är Cittra



Och Stoffe igen fast inte i fönstret!

♥♥♥Tagna med nya kameran♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Får katterna vara på köksbordet?

2011-11-28 @ 18:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0