E da e d la lö'da?

2011-11-19 @ 13:41:42
Hhihihihihihi idag så va jag,mamma och pappa på Fässbergsgymnasiet! Det var faktiskt ganska mysigt. Alla som hade estet hade ett eget hus! Rätt coolt! Jag vill ju läsa media foto eller film har inte riktigt bestämmt meej:O
Men aja så det var fint och lät bra nu ska jag bara till Munkebäck, Hulebäck och Lerumsgymnasiet och titta runt på! (har redan varit på NTI två gr)
Men jag orkar inte tänka på gymnasium just nu utan nu vill jag chilla lite eftersom det är LÖRDAG




(fortfarande bilder från min lilla bajskamera)

Kommentarer
Postat av: Amanda och Saga

Cha sweetie! Har en tävling där man kan vinna iphone skal till mobilen.

http://amandaochsaga.se/2011/november/tavling-iphoneskalse.html#comment

Skulle vara jättekul om du skulle vilja vara med och vem vet, du kanske vinner.

Skitfin blogg <3 PUSS

2011-11-19 @ 20:32:19     URL: http://amandaochsaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0