Dags att ta fram gosjackan då!

2011-11-08 @ 11:08:24
Nu ere ju snart vinter! Jaaaaa och det kommer bli jätteskoj! Mest för att jag längtar så sjuukt mycke till julen och för att vi ska till Thailand och Laos i februari! Men det som är där emellan me massor av prov och lite annat bajs gör att jag längtar ännumer! Sen hoppas vi att Stoffe ska få åka och hälsa på hos en ung kattdam och vi får se om det blir några bebisar och sen om vi ska para Cittra igen.......det blir nästa år isåfall!
Så nu kan ni också kolla under alla länkar för det finns lite nya bloggar där så kolla gärna in dom för de gillar jag!
Here is jag in my gosjacka!♥
Super najs!♥   (lägg märke till den fina kattreflexen!!!! Glöm inte att ha på er det i vinter! Vi vill inte vara med om några olyckor ellerhur?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är lik mig. Tjata på alla att dom skall ha reflex

Är du hjärntvättad av din mamma

2011-11-08 @ 15:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0