Yngve in tha house!!!

2011-12-21 @ 13:53:24
Japp im back from the julavslutning! Och det var jävligt bra iår! Alla lärarna sa att det vr den bästa ''mormor gråter'' någonsin! Då känner väl vi 96:or i 9B att vi är ju bara bäst! Och jag var den lilla gangsterungen Yngve! Hahaha så nu ska jag börja med en sak här på bloggen! En grej som heter ''Yngve says?'' och då kommer jag att vara Yngve och säga vad jag tycker om världen, livet och olika saker! Låter det intressant? BRA!!!
Och sen skulle jag bara säga att jag är väldigt stolt över mig själv för jag fick tredjepriset idag! Av alla nior så skrev jag den tredje bästa novellen!!!! WOOOWWWW!!!! Jag fick ett biokort för det! Asså jag var skit nervös när jag gick upp och tog det på scenen i aulan!(Det roliga var att jag var utklädd till Yngve då och de andra två som fick pris var normalklädda så de va pinsamt!)Men aja nu kan ja gå på bio på lovet dåå!!!
Japp här är gangster-Yngve!



Yngve says: HA EN TREVLIG DAG!!!!♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är en duktig tjej , och jag är ledsen att jag missade Yngve :((

2011-12-21 @ 17:37:32
Postat av: mimmi

MIMMI SAYS: AWESOME! :D

2011-12-22 @ 12:23:19     URL: http://mimmihallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0