Ruttet!

2011-12-01 @ 17:02:25
Halojsan!
Nu är det första December idag! - och jag vill ha snöööööööö!
Sorry att jag inte har bloggat de senaste dagarna men jag har varit sjuk! Helsjuk!
Asså det började efter helgen och jag har varit sjuk sen i måndags! Idag gick jag till skolan(ett starkt försök) men fick gå hem igen för hade typ feber! Jag vanknade idag och gick till skolan och gorde först matteprovet - jag kände mej rätt hängig då fast jag brydde mej inte om det, och sedan hade jag SO och då kände jag mig febrig. Så jag gick hem. Så nu sitter man här på den fjärde dagen och mår piss! - hoppas jag bara är frisk till helgen för då är det match.

Är hemma nu och tittar ut i mörkret, regnet och alla juleljus som lyser i fönstrerna.......+ det blåser X-mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0