Rött med slingor eller blont?

2011-12-29 @ 20:11:49
JA hur ska 2012:s hårfärg se ut? Jag tänkte typ på nån röd färg? Med blonda slingor!
Såg en skådis i en film som hade det men kan inte minnas vilken film.......bara att håret va snyggt!
Men jag frågade min kompis Bea och hon trodde starkt på att stanna som blondin...........självklart har hon rätt.......för hon e typ den smartaste personen i min ålder som jag känner.........
Men jag vet inte..........hårfärger e så himla svårt ju! Men det kommer sluta att det blir bra..........På nåt sett så blir de det.............måste ha den inställningen!¨
Well,well resultat kommer upp här på bloggen när det är klart.........
Här är lite bilder på hårfärger som jag tycker e snygga♥


Jag har ju haft blont sen brunt sen blont igen och mellan där va det lite mellanfärger............


Nåt att tänka på.......chaaooowww!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0