Pysseldag!

2011-12-15 @ 14:26:06
Asså det känns verkligen som om det är jul nästa vecka! Och de är det!
Idag hade vi julpysseldag i skolan! Och varje år är det niorna som håller i det! Så Carl, Rebecca, Roy och jag hade ''julkortsstationen''! Fast sen fick vi hoppa in på pepparkaksbaket också! Det var riktigt kul förrutom att jag fick ont i magen av all pepparkaksdeg och att jag brände mej på en varm plåt! + att jag skar mig på saxen!
- Men var är julen utan skador!!!!! Det tillhör ju nästan att man ska bränna sig på plåten när man bakar pepparkakor!
Sen så känner jag att jag VERKLIGEN vill ha skolavslutningen! Och då kommer lärarna hålla den där novellsaken! De tre bästa novellerna får ett pris! Hoppashoppashoppas!


Och ofkårs skulle jag ha en julpysselsminkning!

fint va! o nu utan glitter i ansiktet!

Pretty!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0