Ojoj December is flying away!

2011-12-11 @ 19:41:42
Asså det är helt sjukt! Har inte hunnit blogga på typ fyra dagar och shit vad man missar! Har asmycke att säga!
Tar det kortfattat idag har inte mycket tid nu heller! Börjar och säga att vi var hos Mimmi i fredags för Mimmi fyllde femton! Det var as skoj och vi kollade på gamla videos från 8:an som vi filmat i skolan med Mimmis iphone! Skoj som f*n! Sen igår va en tråkig dag och jag gorde inget typ! Eller jo men nää! Tränade sista lördagsträningen för iår......helt vanlig.....
Och idag så åkte vi till landet och högg gran! En stor till vardagsrummet och en mini till mitt rum! Och efteråt åkte jag och mamma och kollade på ocicat-ungar fyra-fem veckor! Choklad-spottade(ni som inte fattar så är dom bruna prickar, mina är ''brunspottade'' men då har dom svarta prickar, javet det är kompicerat!) Och sen åkte jag o mamma och handlade lite saker och nu är jag hemma.........och vill ha jullov!!!!!!!!!

Här är snabbilder från helgen!  (ååhh spelar match imon! Taggad och berättar resultat den)
Hahah söwt bild!

På Mimmi och Kiara! Från i höstas tror jag:)

På landet grillade vi körv! De va la gött!

Hobbe va där! Sööööwwtis!♥

Elis visar upp min mini-gran! Fina va!!

Bilder på chokladisarna!  dom var fyra stycken!



Hej då det var allt för mej!!!! Kommer blogga så mycket jag hinner nu denna veckan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hobbe är inte söt, han är en lussekattstjuv :(

2011-12-12 @ 16:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0