MIN SÖNDAG!

2011-12-18 @ 20:42:43
8.00: Gå upp och klä på sig kläder och äta frukost(fick väcka mamma o pappa med)
8.30: Går på promenad med pappa ner till Valhalla sporthall
9.00: Titta på landslagsmatch(Elizabeth va däär) och Sverige vann med 8-7
ca 10.30: kommer hem och tar en dusch! Sköönt!
vet inte vad jag gör här emellan....
12.00: börjar plocka på lite saker
12.14: Mamma och jag börjar på pepparkaksbak!
14.30: Klar med att dekorera pepparkakor och mitt pepparkakshus iår blev en pepparkakslaptop!
15.30: Tar på mej andra kläder
15.45: Åker bil med Mormor,mamma o pappa till min Moster Elin! (o Joha no Märta)
16.00-18.30: Fikar julgodsaker och busar med lillkusinen!
19.00: komme hem o upptäcker att mobilladdaren e paj
19.20: sätter mig framför brasan med katt i knät!
20.00: går in på facebook och ser hundra gånger på en rolig video
20.10: bloggar

längre har jag inte kommit på dagen........mina planer: blogga klart, kolla en gång till på videon, se på Indiana Jones, sova.........låter toppen!




Nu e det sööwtbilder på kusin Märta♥






Hon har vackraste leendet ever! lite olika stilar på det också!
Hehe Ja och Axel♦

Family

Glad Märta!

Lessen för nu får hon faktiskt inga mera kakor!

Lyckad kväll! Tack alla!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0