Christmas-must, it's a must!

2011-12-27 @ 14:23:06
Detta fick jag i julklapp! Asså i november nån gång så fick jag ju min älskade kamerabebis och därför så var jag nöjd och tänkte: spelar roll vad jag får, eller hur många jag får för jag fick ju iallafall kameran!
Och suddenly så sitter jag i en hög paket ändå på julafton........what? .....vänta nu..... mamma sa ju att jag inte skulle få så många presenter eftersom kameran var så dyr...........ÄLSKA SLÄKTEN!♥

Så bilder på va ja fick!
ÅÅ ljus! =love

Ett fint halsband!

ÅÅhh men titta! Mera ljus!

En hår-botten-kliar-sak! Ärligt vem vill inte ha en sån!

En idrottskvinnas starkaste vapen! HÅRSNODDAR!

Kan ni tänka er? Jaa ännu flera ljus! Och tänk att jag hade typ tusen innan dess! I will accedently burn maj haaooos!

Parfyyyym! SMELL IT!

Duschtvål som luktar som parfymen - intee så fel!

En rosa tröja! Fick en vit T-shirt till men är nån stans i min hög med andra kläder! Och visst kan jag verkligen INTE fota kläder............

Sen as-mysiga knästrumpor! JA TACK TOMTEN!

Vad ska man säga?..... Danke Schön!

Ett stort tack till bebis! TACK BEBIS! Ja sen fick jag pengar också men vem vill se en bild på pengar! Sök på google isåfall........♥

KASHPAOW! - I got the magic in me!♥

Kommentarer
Postat av: Lizzy

Haha fick oxå Hårsnoddar...typ 90 st....Lovar att alla kommer att försvinna på typ en vecka eller så;D HAhaha vi kan "accedently" bränna ner ditt hus imon när jag kommer;P

2011-12-27 @ 22:07:56
Postat av: Alice

Säg inte att jag stavade fel! Min engelska e ju gr8!

2011-12-28 @ 10:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0