Aj som f**n!

2011-12-31 @ 12:55:59
Jaaa idag så ska jag göra mej fin inför nyår.......så jag tog och plockade fran mina krämer och sånt mot pormaskar och oren hy! Och så tog jag på nån såndär stark sak.............och efter ett tag började det svida på mina kinder o näsan! Så ja tar en servett och torkar av och då kommer det med massa äckligt gojs! Blöööö fy fan va äckligt!
Nu är min hy dock väldigt fin och len vilket känns bra :D Men dagens tanke är ju ändå nog - Jag borde använda dom produkterna oftare......... Men aaja nu ska det sminkas o fixas innan man drar till Bea fast först måste jag fixa nåt program på datorn som är lite konstigt..........önska mej lycka till för min teknologiska kunskap är verkligen botten.....
Kanske uppdaterar sen innan jag går vi får se hur mycket tiden är.......heter det kanske ''vad klockan är''........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0